23 Oktober 2018 //
Uber selecteert Rydoo voor kostenbeheer van zakenreizen
Vier maanden na zijn lancering heeft het Belgische Rydoo, dat deel uitmaakt van de Sodexo groep, zijn applicatie voor reis- en onkostenbeheer uitgebreid met de integratie van de Uber-app. De integratie beoogt de rompslomp rond de terugbetaling van reiskosten van werknemers te elimineren.

Het partnerschap toont de gedeelde ambitie aan om waar ook ter wereld een vlotte zakenreiservaring aan te bieden door middel van een eenvoudige, intuïtieve en volledig geïntegreerde aanpak.

Wim Derkinderen, CCO bij Rydoo vertelt: “Ons doel bij Rydoo is om expense management te versimpelen zodat werknemers zich kunnen concentreren op wat echt belangrijk is. De integratie van Rydoo in de Uber-app is een blijk van ons engagement.”

Elke week maken meer dan 65.000 bedrijven gebruik van Uber for Business voor veilig en betrouwbaar vervoer voor werknemers in combinatie met adequate facturering, rapportering en een beheersysteem voor travel managers en assistenten.

Dankzij de integratie is het ontvangstbewijs na afloop van de rit onmiddellijk beschikbaar in de Rydoo-app. Met één klik kan de werknemer de kost indienen bij zijn manager. Dit partnerschap bespaart werknemers heel wat tijd aangezien niet elke rit meer moet worden toegevoegd aan een onkostennota. Daarnaast zorgt de samenwerking er ook voor dat bedrijven de onkosten beter kunnen opvolgen en zo ook prognoses kunnen maken.