Jouw verantwoordelijkheden:
Daarnaast vinden het we het een pluspunt als je kennis hebt van de werking van een lokaal bestuur, of bereid bent om bij te schaven in het ‘decreet Lokaal Bestuur’ én de ‘wet op overheidsopdrachten’.
Ben jij analytisch, nauwkeurig en gedreven om het verschil te maken? Dan willen we graag met jou in gesprek!
Een uitdagende en verantwoordelijke functie dicht bij het dagelijks bestuur van de gemeente Ranst. Een enthousiast en gedreven team om mee samen te werken. Uitgebreide opleidingsmogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en te groeien in je rol.
Kortom: elke dag brengt nieuwe uitdagingen en kansen!
Verloning en voordelen:
Verloning volgens niveau A1a-A3a, met een bruto maandloon (38/38):
Anciënniteit uit andere openbare diensten en relevante ervaring uit de privésector wordt meegerekend.
Een aantrekkelijk pakket extralegale voordelen, waaronder: maaltijd-, eco- en cadeaucheques, hospitalisatieverzekering, haard- of standplaatsvergoeding, eindejaarstoelage, fietsvergoeding, een tweede pensioenpijler en diverse voordelen via GSD-V.
Solliciteer met je CV, motivatiebrief, diploma of bewijs van relevante ervaring, samen met je recent blanco uittreksel uit het strafregister (max. 3 maanden oud).
Bezorg dit ten laatste op 12 januari 2025 via e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of per post naar: Dienst HRM gemeente Ranst, Gustaaf Peetersstraat 7, 2520 Ranst.
Aanwervingsvoorwaarden en functiebeschrijving vind je onderaan bij de downloads.
De selectieprocedure bestaat uit een schriftelijke proef waaronder een thuisopdracht én een rekenvaardigheidstest die uiterlijk op donderdag 23 januari 2025 (9 uur) moeten worden ingediend.
Ben je geslaagd? Dan word je uitgenodigd voor het selectie-interview dat plaatsvindt op donderdag 30 januari 2025, in het gemeentehuis te Gustaaf Peetersstraat 7, 2520 Ranst.
Voor meer informatie over de inhoud van de functie kan je terecht bij Jan Gysen, financieel directeur op het nummer 03 485 79 69. Voor meer informatie rond de selectie en bij vragen over wedde kan je terecht bij de dienst HRM via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Als rechterhand van de financieel directeur speel je een cruciale rol in het beheer van de financiële werking van de gemeente en het OCMW. Je ondersteunt hem, samen met je collega’s, bij de taken van de financiële dienst en zorgt ervoor dat de financiële situatie steeds correct en transparant wordt weergegeven. Tijdens de afwezigheid van de financieel directeur waarborg je mee de continuïteit van de werking. Je komt terecht in een openbaar bestuur met al zijn eigenheden van processen en procedure waaronder het digitaliseren en automatiseren van de financiële processen in het volledige bestuur. Je ervaring en voornamelijk goesting in het mee opzetten van dit traject, zijn een extra troef!
Verdoe jij ook te veel tijd met het opvolgen van alle nieuwtjes in je feed? No worries, wij verzamelen alles wat nieuw is in de finance wereld. Al die nieuwtjes komen wekelijks in jouw mailbox terecht.