Graydon en Antwerp Management School onderzochten de schokbestendigheid van KMO’s in crisistijd. Daarbij schonken ze ook aandacht aan het belang van de persoonlijkheid van de ondernemer.
Graydon en Antwerp Management School publiceren vandaag een gezamenlijke whitepaper met de resultaten van een uniek onderzoek: hoe schokbestendig zijn KMO’s in crisistijd en in hoeverre is de rol van de ondernemer daarop van invloed? De studie van Graydon en Antwerp Management School is gericht op de determinanten van crisisbestendigheid. Uniek hierbij is dat de onderzoekers, naast klassieke ondernemersingrediënten als strategie en innovatie, ook ruime aandacht besteden aan het belang van de persoonlijkheid van een ondernemer.
Hieronder staan de belangrijkste bevindingen van het onderzoek op een rij.
Verdoe jij ook te veel tijd met het opvolgen van alle nieuwtjes in je feed? No worries, wij verzamelen alles wat nieuw is in de finance wereld. Al die nieuwtjes komen wekelijks in jouw mailbox terecht.